15 Mayıs 2013 Çarşamba

Yolculuk öncesi hazırlıklar - OMM Eğitimi - Fethiye

Öncelikle 20 yıldır motosiklet kullandığımı belirtmek isterim. A2 ehliyetimin ne kadar vasıfsız olduğunu OMM kursuna katılınca fark ettim. Motosikleti vitese geçirip yürütebilmek bizi maalesef motosiklet sürücüsü yapıyor. Detaylı bilgilerini www.ommriders.com'dan alabileceğiniz eğitimlerin çok faydalı olduğunu önemle belirtmek istiyorum. Dünyada adım atmadık yer bırakmamış binicilerin de öğrenebilecekleri bir şeyleri muhakkak vardır, aynı zamanda muhakkak eğitimlere katkıları da olacaktır. Fethiye Salı Pazarı'nda trafiğe kapalı alanda eğitimimizin ilk ayağını tamamladık, OMM'den Engin Balaban eğitmenimdi ve çok keyif aldım. Fethiye bölgesi için direk temas kurabileceğiniz Osman Geniş abimiz yollara bir fazla eğitimli sürücü kazandırma adına bu eğitimin organizasyonu için önayak oldu. Kendisine de buradan teşekkürlerimi iletiyorum.

Sevgili arkadaşım Özhan'la başladığımız "Beyaz Sayfa" maceramızın şimdiden hayatıma kattığı renklerden büyük haz duyuyorum. Umarım ulaşabildiğimiz bir şeyler olur ve dünyaya mutlu olmanın bir anahtarını da biz kazandırırız.



 
Erhan Büyük, tüm aksesuarları ile birlikte Tenere'mi aldığım 
sonradan kaynaştığım, tanıştığımıza çok memnun olduğum güzel bir insan.

Engin Balaban ile eğitim sırasında.

Güneşin altında, yorucu ve korumaların terden üstünüze yapışmış halde aldığınız eğitim keyif verir mi?  Verir. Öğrenciyken derslerden bu derece keyif alsam profesör olurdum : ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder